zaterdag 13 februari 2010

een nieuwe ruimte

Na eerst door de vuurwerkramp atelier-loos te zijn geworden, heb ik jarenlang mijn glaskunstatelier in een ruimte achter mijn woonhuis gehad. Een paar maanden terug ging ik op zoek naar een andere ruimte, omdat ik uit mijn huidige atelier groeide. Via FMT vastgoedbeheer heb ik een paar ruimtes bekeken. Toen ik binnen kon kijken bij de voormalige fabrieksschool aan de Kloosterstraat was ik verkocht. Deze ruimte was niet alleen geschikt als atelier, hier kon ik ook een expositieruimte inrichten.

uit mijn aantekeningen: dinsdag 26 januari 2010

Vandaag de sleutel gekregen van de Kloosterstraat 1. Ik mag hier twee ruimtes gebruiken, 1 als atelier/werkplaats, de andere ga ik als expositieruimte inrichten.

Zo'n eerste dag gaat al snel op aan inkopen van verf en schoonmaakspul, verkennen van het gebouw, inspecteren van muren, en schoonmaken. Muren expo-ruimte zijn in slechte staat, kans dat er stukken gaan afvallen als ik ga witten. Verder voelt het gebouw goed aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten